Reklamacje

5.       REKLAMACJE

 

5.1. Sprzedający dostarcza towary wolne od wad prawnych i fizycznych. Towary zakupione przez Konsumenta są objęte 12 miesięczną gwarancją liczoną od dnia sprzedaży.

5.2. Produkty prezentowane na zdjęciach w sklepie internetowym pod adresem www.domiprezenty.pl mają charakter poglądowy i różnić się mogą od tych otrzymanych przez Klienta. Drewno jest materiałem niejednorodnym i występujące naturalnie jego przebarwienia, różna struktura i wygląd drewna nie jest wadą przedmiotu, tylko jego cechą charakterystyczną, wynikającą z użycia naturalnych materiałów.

5.3. Przedmioty należy użytkować zgodnie z ich przeznaczeniem i zgodnie z dołączoną instrukcją.

5.4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie napisu do graweru - na Kupującym ciąży obowiązek wpisania poprawnego tekstu do graweru.

5.4. Ze względu na ograniczenia monitorów komputerowych, kolory przedstawionych mebli mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Drewno to materiał naturalny, posiadający własny rysunek i unikalną strukturę, dzięki czemu każdy wykonany przez nas mebel posiada indywidualny i niepowtarzalny charakter. Jego naturalne cechy powodują możliwość powstania różnic kolorystycznych w poszczególnych elementach mebla. Stosowanie różnych technologii barwienia przy produkcji mebli może spowodować różnicę wyeksponowania naturalnej struktury i rysunku drewna.

5.5. Wymiary podane na stronie są wymiarami zewnętrznymi produktów.

5.6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian konstrukcyjnych, które nie wpływają na funkcjonowanie produktów, w celu jego ulepszenia.

5.7. Reklamację należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@domiprezenty.pl lub listownie na adres siedziby firmy. W celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji zaleca się podanie danych takich jak:

a) imię, nazwisko, adres zamawiającego,

b) opis przedmiotu reklamacji wraz z załączonymi zdjęciami obrazującymi zgłaszane wady,

c) wskazać żądanie.

5.8. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni od daty ich wpłynięcia. Kupujący otrzymuje odpowiedź w formie pisemnej.

5.9. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Klienta do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści przez Klienta.

Znajdziesz nasz na

Płatności realizowane przez

FOOTER_DPD

Prawa autorskie ⓒ 2020 Premium Handmade Products
Pozycjonowanie i projektowanie stron www | ACTIVATE.pl

Kategorie

zamknij

Moje konto

Kontakt

zamknij

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj

Close